شهرستان ساوجبلاغ:
آئین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ برگزار شد

آئین تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوجبلاغ، با حضور حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز،حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری امام جمعه ساوجبلاغ، دکتر البرزی فرماندار ساوجبلاغ،مسئولین دستگاه‌های فرهنگی ،امامان محله،شورای هیئات مذهبی ،کانون مداحان،مسئولین هیئات مذهبی،ستایشگران اهل بیت علیهم السلام و جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان، در مصلی امام خمينی(ره) هشتگرد برگزار شد.

به گزارش کوه سرفراز، حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز در این مراسم ضمن قدردانی و تجلیل از زحمات حجت الاسلام والمسلمین انصاری پور،حجت الاسلام والمسلمین عزیزیان را به عنوان رئیس جدید ،معرفی کردند.
وی استفاده از ظرفیت مردمی سازمان تبلیغات اسلامی را بزرگترین سرمایه دانست و ضمن تاکید بر استفاده از این ظرفیت،تعامل و همدلیِ همه نهادهای فرهنگی و اجرایی را در راستای ماموریت‌های فرهنگی تبلیغی خواستار شدند.
در ادامه مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری،امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ بیان داشتند:در سال‌های اخیر گام های خوبی در سازمان تبليغات اسلامي در جهت توسعه ظرفیت‌های فرهنگی تبلیغی برداشته شده که امید است در شهرستان ساوجبلاغ نیز این روند ادامه داشته باشد و دوره ریاست جدید این اداره شاهد شکوفایی بیشتر در این عرصه باشیم.
وی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین انصاری پور تقدیر و برای حجت الاسلام والمسلمین عزیزیان آرزوی توفیق روزافزون داشتند .

در پایان دکتر البرز فرماندار ساوجبلاغ ضمن تبریک به حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزیان با اشاره به ماموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه سیاست گذاری فرهنگی تبلیغی از وی خواستند که تمام توان خود را با استفاده‌ از ظرفیت های فرهنگی و اجرایی شهرستان در جهت توسعه فرهنگی تبلیغی و همچنین فریضه جهاد تبیین به کار گیرند. همچنین دکتر البرزی از مجاهدت های حجت الاسلام والمسلمین انصاری پور تقدیر و تشکر کردند‌.
همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا صفدری امام جمعه مهستان با ارسال لوح سپاس از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری پور تقدیر بعمل آوردند.

دکمه بازگشت به بالا