سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری ماهدشت:
اجرای طرح جمعه های پاک به صورت محله به محله در سطح شهر ماهدشت

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری ماهدشت از تداومت اجرای طرح جمعه های پاک به صورت محله به محله در محلات مختلف این شهر خبر داد و گفت: این عملیات به‌صورت مستمر و با جدیت درسطح این شهر ادامه دارد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری، حسین اصفهانی اظهار کرد: طرح جمعه های پاک به صورت پاک‌سازی و نظافت محله به محله در سطح شهرماهدشت همچنان ادامه دارد.

وی گفت: در این راستا به دستور دکتر نصیری شهردار ماهدشت عملیات رفت و روب وشستشوی معابر، شستشوی مخازن و زیر مخزنی و ایستگاه‌های اتوبوس، جمع‌آوری سرشاخه و نخاله‌های ساختمانی رها شده از زمین‌های خالی، لایروبی جوی‌ها و کانال‌ها، حذف زوائد بصری و شستشوی علائم ترافیکی، از اقداماتی است که دراین طرح اجرایی می‌شود.

اصفهانی افزود: نظافت وپاکسازی هفتگی باکلیه عوامل خدمات شهری و براساس برنامه‌ریزی مدون، رفت و روب خیابان‌ها با پنجاه پاکبان زحمتکش، شستشوی معابر محلات سطح شهر ، جمع‌آوری زباله‌ها، ساماندهی و برداشت خاک و نخاله‌های رها شده توسط ماشین آلات سنگین؛ لودر، گریدر، بابکت ودستگاه کامیون، جمع‌آوری سرشاخه‌ها و … از اقداماتی است که به همت نیروهای پاکبان و سبزبان به‌صورت محله به محله انجام می‌شود.

این مسئول هدف از اجرای این طرح را زیباسازی و آراستگی محیط شهری، رسیدگی ویژه به وضعیت نظافت سطح شهر، ارتقا کیفیت و رفع زوائد بصری، افزایش رفاه حال و رضایتمندی شهروندان و پاک‌سازی محلات عنوان کرد.

دکمه بازگشت به بالا