۱۰۲ سارق و مالخر در البرز دستگیر شدند

سردار “عباسعلی محمدیان ” در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس استان البرز اظهار داشت: از مجموع دستگیر شدگان ۹۲ نفر سارق و ۱۰ نفر مالخر بودند که با دستگیری آن ها ۴۰ باند سرقت نیز متلاشی شد.
وی اضافه کرد: عمده جرائم این افراد در حوزه سرقت خودرو، تجهیزات داخل خودرو، سرقت به عنف، قاپ زنی و سرقت اماکن بوده و برخی از این باندها در زمینه جعل و کلاهبرداری هم فعالیت داشتند.
سردار محمدیان با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه کشف شده 20 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد شده است گفت: یکی از بیشترین سرقت ها مربوط به سرقت منازل است که در طبقه های همکف و اول ساختمان ها از شیوه بالکن روی استفاده می شد که ساکنان این گونه منازل باید نسبت به ایمن کردن و نصب حفاظ اقدام کنند.
فرمانده انتظامی استان افزود: سرقت تلفن همراه یکی دیگر از فراوانی های سرقت در استان البرز است که سارقان با توجه به غفلت شهروندان اقدام به سرقت می کنند که باید نسبت به این مهم نیز توجه لازم صورت گیرد.
سردار محمدیان در پایان با هشدار با برهم زنندگان نظم و امنیت در استان گفت: پلیس برابر قانون با قدرت در مقابل اینگونه افراد ایستاده است و اجازه خودنمایی را به این افراد نخواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا