• برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز:

بازدید هیات تجاری اتاق تعاون البرز از نمایشگاه بین المللی مسکو

  • کد خبر : 9484
  • 20 بهمن 1401 - 17:40
بازدید هیات تجاری اتاق تعاون البرز از نمایشگاه بین المللی مسکو
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از اعزام و بازدید هیات تجاری با محوریت اتاق تعاون البرز و ایران در سه گروه تخصصی صنایع غذایی، آبزیان و محصولات پروتئینی از سی امین نمایشگاه بین المللی پروداکسپو در مسکو خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام برنامه ریزی های صورت گرفته توسط کمیسیون های کشاورزی و توسعه صادرات اتاق تعاون البرز جهت اعزام به این نمایشگاه گفت: سی امین نمایشگاه بین المللی پروداکسپو در مسکو بیش از 35 کشور در 60 حوزه مختلف کشاورزی برگزار می شود که با جدیت و پیگیری همکارانم در اتاق تعاون البرز، تعدادی از فعالان این بخش در این نمایشگاه حضور دارند.

عبدالله دارایی گفت: فعالان عزیز اقتصادی در بخش های کشاورزی با حضور در غرفه های این نمایشگاه به نمایندگی از جمهوری اسلامی، ضمن آشنایی با آخرین فناوری های بخش کشاورزی، با فعالان این بخش در سایر نقاط جهان نیز آشنا و تعامل های لازم برای ایجاد بسترهای صادراتی و تبادل تجاری را فراهم می کنند.

دارایی خاطر نشان کرد: تدوین بسته های سرمایه گذاری و جذب منابع مربوط سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از اهداف این سفر بوده و امید است پس از برگزاری این نمایشگاه فرصت های جدید صادراتی با حضور فعالان بخش کشاورزی و صادرات محصولات و فراورده های صادراتی در کشور روسیه و سایر کشورهای دیگر در اروپا و آسیا فراهم شود و معرفی شرکت در حال تاسیس با عنوان شرکت تعاونی مدیریت و توسعه صادرات استان از اهداف این رویداد بزرگ است.

گفتنی است: این هیات تجاری در راستای شناسایی رقبا و توسعه در تبادلات تجاری با تشکل ها و شرکت های طرف روسی، بررسی و امکان سنجی جهت بهره برداری از مرکز تجاری ایران در مسکو با توجه به تحولات اخیر منطقه ای و توافقات صورت گرفته و همچنین آشنایی بیشتر با سلایق مصرف کنندگان و شناسایی بازار های جدید هدف اعزام شده اند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=9484