• برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
فرمانده انتظامی استان البرز:

دستگیری اراذل و اوباش تحت تعقیب در “نظرآباد”

  • کد خبر : 7973
  • 13 آذر 1401 - 21:41
دستگیری اراذل و اوباش تحت تعقیب در “نظرآباد”
با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان "چهارباغ"، اراذل و اوباش سابقه دار فراری که تحت تعقیب مراجع قضائی در چند استان بود، در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار” عباسعلی محمدیان” در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای دستور مقام قضائی مبنی بر دستگیری متهم فراری که دارای چندین فقره پرونده فروش سلاح و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان بود، بلافاصله تیمی ازماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان چهارباغ ضمن رصد تحرکات نامبرده، اقدامات ویژه ای را برای دستگیری وی آغاز کردند.
وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و پلیسی از فعالیت فرد اراذل و اوباش در زمینه شرخری در مناطقی شمالی تهران مطلع و پس از تحت نظر قرار دادن تحرکات وی، متوجه شدند که متهم به واسطه تحت تعقیب بودنش اقدام به اجاره یک واحد آپارتمان در یکی از مناطق چهارباغ کرده است.
این مقام ارشد انتظامی گفت: در ادامه ماموران با شناسایی مخفیگاه این اوباش خطرناک، در یک عملیات غافلگیرانه این شخص را دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی او را به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با بیان این که استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است ، خاطر نشان کرد: انتظامی کشور در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=7973