• برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8
گلسار:

پیگیری مجموعه مدیریت شهری گلسار در راستای خدمات رسانی به شهروندان در حوزه اقلام تنظیم بازار

  • کد خبر : 4515
  • 03 تیر 1401 - 14:44
پیگیری مجموعه مدیریت شهری گلسار در راستای خدمات رسانی به شهروندان در حوزه اقلام تنظیم بازار
در راستای خدمات رسانی به شهروندان گلسار در حوزه اقلام تنظیم بازار و بررسی توزیع کالای اساسی در شهر طی نشستی مهندس زارعکار رئیس اداره صمت شهرستان ساوجبلاغ با حمید کیاروستا شهردار گلسار دیدار و گفتگو نمود .

در این دیدار که مهندس فریدونی معاونت اداری مالی شهرداری نیز حضور داشت مهندس زارعکار بیان داشت: شهر گلسار با توجه به موقعیت استراتژیک در حوزه راه های ارتباطی و موقعیت جغرافیایی محل خوبی جهت عرضه تولیدات شرکت های تولیدی و همچنین برگزاری جشنواره عرضه تولیدات و محصولات با استفاده از توانمندی های شهروندان در راستای حمایت از مردم می باشد. رئیس اداره صمت شهرستان اظهار داشت: با توجه به احتکار صورت گرفته در چند روز اخیر در شهر گلسار اداره صمت با همکاری تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف آمادگی توزیع محصولات احتکار شده بین شهروندان گلسار را دارد .

کیاروستا شهردار گلسار نیز ضمن تبریک روز ملی اصناف و دهه تولید و تجارت در سخنانی بیان داشت: مجموعه مدیریت شهری گلسار در راستای خدمات رسانی به شهروندان در حوزه توزیع کالای اساسی آماده هرگونه همکاری با اداره صمت و مجموعه های ذیربط می باشد . وی افزود: شهر گلسار همچنین آماده حضور سرمایه گذاران جهت ایجاد بازار روز در شهر با زمین تحویلی از سوی مجموعه مدیریت شهری می باشد .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=4515