• برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
تیام باهنر:

چای بیشعوری درقوری بی خردی

  • کد خبر : 11951
  • 03 خرداد 1402 - 22:20
چای بیشعوری درقوری بی خردی
هروقت درمورد بیشعوری فکر می‌کنم، ناخودآگاه به یاد کتاب بیشعوری اثری از خاویر کرمنت می‌افتم.

این کتاب به خوبی درموردبیشعوری توضیح داده است خاویرکرمنت اگرایران بود ومشاهده میکرد برخی که ردای مسئولیت پوشیده اندوبر مردم حکمرانی میکنندوبرای قهرمانان خودقوری کتری هدیه میبرندمیگفت بعضی مواقع بیشعوری درغالب قوری کتری خودش رانشان میدهدتابنشینی وچای بیشعوری دم کنی وبابیخیالی فارغ ازهفت دولت بنوشی وصدات هم درنیاد.
آداب هدیه دادن و هدیه گرفتن به شما کمک می‌کند تا رابطه بهتری با اطرافیان‌تان برقرار کنید.برای اینکه هدیه ای که به طرف مقابل میدهیم اثر بهتری داشته باشد باید آداب هدیه دادن را رعایت کنیم: قبل از تهیه هدیه حتما به سن، جنسیت و موقعیت طرف مقابل یا مناسبتی که میخواهیم برای آن هدیه بدهیم توجه کنید. میزان قیمت نمیتواند ملاکی برای سنجیدن ارزش هدیه باشد. هدیه باید بی منظورداده شود. دانستن اصول و قواعد هدیه دادن به دیگران، به شما کمک می‌کند تا در زمان مناسب و به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهید. هدیه دادن روشی است برای نشان دادن سخاوت، قدردانی، عشق، دوستی و… .
اهمیت هدیه دادن به اندازه‌ای است که می‌توانید ارزان‌ترین هدیه‌ها را به بهترین شیوه به مخاطب‌تان عرضه کنید و اثر فوق‌العاده‌ای در ذهن او بر جای بگذارید.
حالااگرکمی خردواندیشه راچاشنی هدیه دادن به سارا عبدالملکی عزیز تنها قایقران ملی پوش استان البرز میکردند اینهمه آبروریزی نمیشد من ازسارای عزیز عذرخواهی میکنم وحاضرم بخاطراین کفایتی وبیشعوری به نحواحسن ازایشان قدردانی کنم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=11951

ثبت دیدگاه

  1. مطلب عالیه. ممنون. من. البته هنوز در بطن خبر کتری و قوری هدیه دادن به این خانم ورزشکار نبودم.
    مطلب شما هم آگاهم کرد که چه هدیه ای به ایشون داده شده . هم تحلیل جالبی داشتین.