• برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز:

در آیینی از فرزندان شهدا جامعه ایثار گران اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی تجلیل شد

  • کد خبر : 10323
  • 25 اسفند 1401 - 12:37
در آیینی از فرزندان شهدا جامعه ایثار گران اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی تجلیل شد
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز طی آیینی از فرزندان معظم شهدا و خانواده های محترم ایثارگران و جانبازان با اهدای تجلیل کرد.

عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز طی آیینی از تلاش های فرزندان معظم شهدا و خانواده های محترم ایثارگران و جانبازان کارمند این اداره کل با اهدای لوح تجلیل و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

در این برنامه عبدالله دارایی با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: در شرایط غبارآلود که دشمن از فرصت های ناجوانمردانه برای تخطئه خدمات انقلاب اسلامی استفاده می کند، حضور ارزشمند فرزندان شهدا و خانواده های ایثارگران و جانبازان عزیز در دفاع از آرمان های انقلاب و همچنین تداوم راه شهدای عزیز اثربخش و دارای اهمیت است.

عبدالله دارایی در این آیین گفت: امروز حرکت در مسیر شهدا یعنی کار بی‌وقفه جهادی و تلاش مستمر برای رضایتمندی مردم عزیز که بیش از چهار دهه در سردی ها و گرمی های کشور در کنار خدمتگزاران خود حضور داشتند و امروز این اعتلای ارزشمند کشور و انقلاب اسلامی در همه جوانب ، مرهون فداکاری شهدا و مقاومت و پایداری مردم عزیز ایران اسلامی است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: موفقیت های به دست آمده در تحقق ۱۲۰ درصدی اشتغال، رتبه برگزیده کشوری در شاخص بهره وری در اداره کل، کسب عناوین مختلف دستگاه و مدیر برتر جهادی در استان و کشور، رسیدگی بیشمار به ماموریت های مختلف سازمانی و میانگین ۹۸ درصدی تحقق اجرای برنامه های ابلاغی وزارت متبوع از جمله اقداماتی است که در سایه تعامل و همکاری همه همکاران عزیز به ویژه خانواده‌ها و فرزندان معظم شهدا که به عنوان همکاران تلاشگر ما در سطح اداره کل و شهرستان‌ها خدمت‌رسانی کرده‌اند و از این بابت دست یکایک همکاران عزیزمان را میبوسم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=10323