فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ:
24 فقره سرقت در پرونده سارق ‌

فرمانده انتظامي ساوجبلاغ از دستگيري سارق سابقه دار خودرو و داخل خودرو با اعتراف به 24 فقره ‌سرقت در سطح شهر هشتگرد اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ ” سید امین موسوی ” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در سطح شهر هشتگرد، موضوع بصورت ویژه در دستور  ماموران کلانتری این شهر قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام چندین شبانه روز تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند.
سرهنگ موسوی  اظهارداشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، سارق مورد نظر را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
این مسئول انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجوئی های تکمیلی ماموران پلیس آگاهی به 4 فقره سرقت خودرو و 20 فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر ” هشتگرد ”  اعتراف که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با تاکید بر لزوم هرچه بیشتر هشدارهای پلیس به شهروندان تاکید کرد: مردم عزیز می توانند با مجموعه انتظامی همسو و همراه بوده و در صورت مشاهده هرگونه تحرکات مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن 110به پلیس گزارش دهند.

دکمه بازگشت به بالا