
آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه وقفه
وی در مراسم استقبال از نخستین مسافران فرودگاه کیش اظهار کرد که در تمام روزهای پس از جنگ اخیر، نیروهای فرودگاهی به صورت شبانهروزی برای آمادهسازی زیرساختها و بازگشت سریع پروازها تلاش کردهاند.
او با اشاره به آماده بودن شرایط از هفتههای گذشته گفت: برنامهریزیها بر این اساس است که پروازهای متوقفشده در مسیرهای مختلف به تدریج از سر گرفته شوند و روند جابهجایی مسافران به حالت عادی بازگردد.
محمدی با تأکید بر نقش مهم حملونقل هوایی در رونق گردشگری کیش افزود: پیشبینی میشود با بازگشایی دوباره فرودگاه، استقبال گردشگران برای سفر به این جزیره افزایش یابد و باید شرایط لازم برای رشد ورود مسافران فراهم شود.
در همین حال، فرهاد یوسفینژادی ،سرپرست شرکت هواپیمایی کیشایر نیز از آمادگی کامل این شرکت برای ازسرگیری پروازهای داخلی خبر داد و اعلام کرد که با رفع محدودیتهای اخیر، پروازها به مقصد کیش به تدریج به وضعیت عادی بازمیگردند.
وی گفت: طبق برنامهریزی انجامشده، پروازهای روزانه به تهران، مشهد، اصفهان و شیراز برقرار شده و همچنین دو پرواز هفتگی به مقاصد تبریز، ساری، رشت، اهواز، کرمان و یزد نیز در برنامه قرار گرفته است.
او تأکید کرد که هدف اصلی، بازگشت کامل ظرفیت عملیاتی پروازهاست و پیشبینی میشود تا پایان ماه جاری، تعداد پروازها افزایش یابد تا خدماترسانی به مسافران بدون اختلال ادامه پیدا کند.
