ترامپ با چه کسی در تهران تماس گرفت؟

گروه سیاسی: رسانه عربی العربیه مدعی شده که هنگامی که فرمانده ارتش پاکستان برای دیدار با مقامات ایران در تهران حضور داشته ترامپ با وی تماس گرفته است. به گزارش فرارو،این رسانه نوشت: رسانه‌های پاکستانی گزارش می‌دهند که ترامپ در زمان حضور عاصم منیر [فرمانده ارتش پاکستان] در ایران با او صحبت کرد.

رسانه‌های پاکستانی افزودند: مکالمه ترامپ با عاصم منیر در حضور ونس و وزرای خارجه، دفاع و خزانه انجام شد. این رسانه‌ها تأکید کردند: ترامپ با عاصم منیر درباره وضعیت تنگه هرمز و جزئیات توافق با ایران گفت‌وگو کرد.

دکمه بازگشت به بالا