ادعای ترامپ: ایران نقض آتش‌بس کرد

گروه سیاسی: رئیس جمهور آمریکا ایران را به نقض کردن آتش‌بس متهم کرد.
 

به گزارش فرارو،دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با  خبرنگار ای‌بی‌سی نیوز مدعی شد که ایران «نقض جدی» آتش بس انجام داده اما همچنان فکر می‌کند می‌تواند به یک توافق صلح با ایران برسد. وی در ادامه گفت: «این اتفاق خواهد افتاد. به هر طریقی، اتفاق می‌افتد. می‌توانید از من نقل قول کنید.»

دکمه بازگشت به بالا