نحوه فعالیت مدارس از اول اردیبهشت اعلام شد

گروه جامعه: مدارس از ابتدای اردیبهشت تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی و غیر حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: با توجه به تصمیم وزارت آموزش و پرورش نحوه فعالیت مدارس از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۵ در همه مقاطع و پایه ها در سراسر کشور تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی و غیر حضوری خواهد بود.

 هرگونه تغییر در این تصمیم و آغاز فعالیت حضوری دانش اموزان در مدارس از  سه روز قبل به  اطلاع دانش آموزان و والدین خواهد رسید. بستر لازم برای تحصیل دانش آموزان در بستر سکوی شاد و مدرسه تلویزیونی ایران فراهم شده است.‌

دکمه بازگشت به بالا