نحوه فعالیت مدارس تا این تاریخ مشخص شد

گروه جامعه: رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نحوه فعالیت مدارس را تشریح کرد و گفت: نحوه استمرار آموزش‌ها از اردیبهشت ماه تا پایان سال تحصیلی اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش ایسنا،حسین صادقی اظهار کرد: آموزش مدارس سراسر کشور در تمامی دوره‌های تحصیلی، چه دولتی و چه غیر دولتی تا پایان فروردین ماه به شیوه غیرحضوری است.وی افزود: نحوه استمرار آموزش‌ها از اردیبهشت ماه تا پایان سال تحصیلی، متعاقباً به دانش‌آموزان و معلمان اطلاع رسانی خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا