
آمادهباش شهرداری مهستان: دالبرداری و تخلیه انهار با هشدارهای هواشناسی ادامه دارد
با توجه به ابلاغهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارشهای شدید و سیلابی شدن مناطق مختلف، کارکنان خدوم خدمات شهری شهرداری مهستان در طول ایام تعطیلات نوروز در حالت آمادهباش کامل بودند.
به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری مهستان؛ عملیات دالبرداری و تخلیه انهار در نقاط مختلف شهر ادامه دارد. این اقدامات به منظور پیشگیری از آبگرفتگی معابر و امکان عبور روانابهای ناشی از بارشهای احتمالی انجام میشود.
جزئیات عملیات:
دالبرداری: برداشتن بتنهای قدیمی و آسیبدیده از روی کانالهای آب
– تخلیه انهار: پاکسازی و لایروبی کانالهای جمعآوری آبهای سطحی
– بازرسی: کنترل وضعیت تمامی نقاط حادثهخیز شهر
علی گلرخی شهردارمهستان در این خصوص گفت: «با توجه به هشدارهای هواشناسی، تمامی نیروهای خدمات شهری در حالت آمادهباش هستند و به صورت شبانهروزی عملیات را پیگیری میکنند.»
گلرخی ادامه داد «ایمنی شهر، مسئولیت مشترک ماست. با همکاری شهروندان عزیز، شهری ایمنتر خواهیم داشت.» شهرداری مهستان از تمامی شهروندان درخواست میکند با نریختن زباله در معابر و انهار و همچنین اطلاع رسانی آبگرفتگی ها، در این ایام حساس، شهرداری را در اجرای این عملیات یاری رسانند.
