
گزارش پلیس از ترافیک ۸ کیلومتری در این جاده
گروه جامعه: پلیس راه استان مازندران از ترافیک ۸ کیلومتری در چهارلاین عبور آزادراه تهران-شمال، خروجی مرزنآباد به سمت تهران خبر داد.به گزارش فارس، سرهنگ عبادی رئیس، پلیس راه استان مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر ترافیک در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه به سمت استان تهران سنگین است.
وی با اشاره به ترافیک ۸ کیلومتری متوقف در چهارلاین عبور آزادراه تهران-شمال، خروجی مرزنآباد به سمت تهران، افزود: طی هماهنگی انجام شده ساعت ۱۰ انسداد مسیر جنوب به شمال در منطقه یک تهران و آزادراه و همچنین در استان البرز انجام میشود.
رئیس پلیس راه استان مازندران با اعلام اینکه تردد از ساعت ۱۰ صبح امروز به سمت شمال ممنوع شد، تصریح کرد: حدود ساعت ۱۲ از خروجی پلزنگوله ابتدای حوزه استحفاظی استان مازندران به سمت استانهای البرز و تهران محدودیت یکطرفه اجرا خواهد شد. عبادی خاطرنشان کرد: در محدودههای چلاو، پلیس راه لاریجان، آباسک و گزنک محور هراز به سمت پلور محدودیت یکطرفه کوتاهمدت را خواهیم داشت. وی گفت: اعمال محدودیت یکطرفه در محورهای کندوان و هراز تا ساعت ۲۴ امشب ادامه خواهد داشت تا شرایط ترافیک به حالت عادی بازگردد.
