تراکتور به عربستان نمی‌رود

گروه ورزشی: وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد تیم های ملی و باشگاهی در کشورهای متخاصم حضور پیدا نخواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر تقابل تیم تراکتور برابر تیمی از امارات در خاک عربستان در چارچوب لیگ نخبگان، وزارت ورزش و جوانان اعلام می‌کند حضور تیم‌های ملی و باشگاهی در کشورهایی که متخاصم محسوب می‌شوند و قادر به تأمین امنیت ورزشکاران‌ و اعضای تیمهای ایرانی نیستند، تا اطلاع ثانوی ممنوع است بنابراین فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها موظف به اعلام این موضوع به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جابجایی مکان بازی‌ها خواهند بود.

دکمه بازگشت به بالا