ساپینتو از باشگاه استقلال شکایت کرد

گروه ورزشی: سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال از این باشگاه شکایت کرد.

به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال پس از برکناری ریکاردو ساپینتو، هدایت تیم را به سهراب بختیاری‌زاده سپرد. به همین دلیل ساپینتو شکایت خود را به مراجع قانونی تحویل داده و خواستار دریافت تمام مطالبات خود شده است.
این در حالی است که استقلال درگیر پرونده‌های حقوقی متعددی است و پنجره نقل و انتقالات این باشگاه هم بسته است.

دکمه بازگشت به بالا