
فرمانده نیروی زمینی ارتش: جنگ زمینی خطرناکتر و پرهزینهتر خواهد بود
امیر سرتیپ جهانشاهی افزود: از جمع رزمندگان سلحشور و آماده نیروی زمینی ارتش مستقر در سنگرها و قرارگاهها به ملت شریف ایران عرض میکنم فرزندانتان با اتکا به خدا، محکم و استوار در خطوط مقدم دفاع ایستادهاند و با روحیه بالای رزم همرزمانم، دشمن را در زمین نیز زمین گیر میکنیم. فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: تحرکات دشمن را لحظه به لحظه و با دقت رصد میکنیم و برای هر سناریویی در هر زمان و مکان آمادهایم. دشمن باید بداند جنگ زمینی برای او خطرناکتر و پرهزینهتر و غیرقابل جبران خواهد بود.
وی با بیان اینکه حضور، استقامت و همبستگی مردم راز پیروزی بزرگ ایران و شکست دشمن خواهد بود خاطرنشان کرد: بدون تردید، ایران در پرتو جان فشانی فرزندانش، ایستاده و استوار و برفراز باقی خواهدماند. وی در ادامه این بازدید با تعدادی از خانوادههای معظم شهدای جنگ رمضان در استانهای مختلف کشور دیدار کرد.
