
اعتبار کالابرگ ۴ میلیونی فعلاً باقی است
طبق اعلام وزیر رفاه، دولت اعتبار ۴ ماه کالابرگ را به صورت یکجا واریز کرده است، اما مردم میتوانند هر ماه یک میلیون تومان از آن را برداشت کنند.معاونت رفاه اعلام کرده در صورتی که خانوارها اعتبار کالابرگ دی یا بهمن و یا اسفند را خرج نکرده باشند، این اعتبار در ماه فروردین نیز قابل استفاده است. به این ترتیب، اعتبار مصرفنشده ماههای قبل به ماه بعد منتقل میشود و خانوارها میتوانند خرید خود را بهصورت تجمیعی انجام دهند. این سیاست با هدف افزایش انعطافپذیری استفاده از کالابرگ و جلوگیری از هدررفت اعتبار خانوارها اجرا شده است.
اطمینان خاطر برای خانوارها با کالابرگ الکترونیک
مسئولان رفاهی تأکید کردهاند خانوارها نگران از بین رفتن اعتبار کالابرگ نباشند، زیرا اعتبار فعلی باقی است. حتی در صورت عدم خرید در ماه شارژ، امکان استفاده در ماه بعد وجود دارد.
این موضوع بهویژه برای خانوارهایی که خرید خود را بهصورت دورهای انجام میدهند یا در ماه خاصی نیاز کمتری دارند، اهمیت دارد.
