انصراف تیم‌ملی از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا

گروه ورزشی:مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: وزنه‌برداران در خانه تمرینات را پیگیری می‌کنند اما با این شرایط به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نخواهیم داشت.
علی جباری  درباره آخرین شرایط وزنه‌برداران در شرایط جنگی گفت: فعلا اردوی تیم‌های ملی تعطیل است و منتظر هستیم تا وزارت ورزش و فدراسیون تصمیم نهایی را بگیرند.
وی بااشاره به اینکه از وضعیت وزنه‌برداران باخبر هستند، گفت: با همه وزنه‌برداران در تماس هستیم و برخی از آنها در خانه تمرینات را پیگیری می‌کنند تا بدنشان افت نکند. البته اداره ورزش شهرستان‌ها و فرمانداری‌ها دستور دادند که سالن‌های ورزشی تعطیل باشند به همین خاطر آنها در خانه تمرین می‌کنند.
مربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد برنامه‌های آینده این تیم گفت: با توجه به شرایط پیش آمده به طور قطع تیم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نمی‌شود، این مسابقات در فروردین ماه برگزار می‌شود و با توجه به این شرایط تیم اعزام نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا