سفارت سوئیس در تهران موقتا تعطیل شد

گروه سیاسی: وزارت خارجه سوئیس در بیانیه‌ای از  تعطیلی موقت سفارت خود در تهران و خروج کارکنان سوئیسی از ایران خبر داد.
 

به گزارش ایسنا،سوئیس اعلام کرده که این تصمیم را به اطلاع هر دو کشور ایران و آمریکا رسانده شده و این کشور همچنان آماده خواهد بود تا پیام‌هایی را که تهران و واشنگتن مفید بدانند، منتقل کند.سوئیس گفته است که به محض آن‌که شرایط اجازه دهد به تهران بازخواهند گشت.
دکمه بازگشت به بالا