
پزشکیان: خوابشان را به گور میبرند که بدون شرط تسلیم شویم
به گزارش ایرنا، پزشکیان اظهار داشت: متأسفانه در روند موجود متجاوزان بدون توجه به تمام قوانین بینالمللی، هر جایی را که دلشان میخواهد بمباران میکنند و از مدارس، بیمارستانها و مراکز مختلف در کشور نیز پرهیز ندارند و از انجام این کارها خودداری نمیکنند.
وی افزود: من لازم میدانم از مردم بزرگوار کشورمان درخواست کنم، برغم همه سختیهایی که وجود دارد، درخواست کنم که هر شب در صحنه حضور داشته باشند. از هر کسی که ایرانی است و از هر کسی که در ایران زندگی میکند، بدون توجه به اینکه چه مذهبی دارد، چه وضعیتی دارد و چه ظاهری دارد، میخواهم که حضورشان را برای دفاع از تمامیت خاک ایران نشان دهند.
پزشکیان تاکید کرد: ما ایران را در حقیقتِ سربلند تاریخی خود میبینیم و این حضور باعث میشود که دشمنان ما نسبت به آن چیزی که در ذهن دارند ناامید شوند. ما قدردان این مردم بزرگوار هستیم.
رئیس جمهور افزود: باور دارم که امروز باید همه اختلافات، نگرانیها و دلخوریهایی که از یکدیگر داریم، کنار گذاشته شود. همه باید دست به دست هم بدهیم و از آب و خاک و سرزمین خودمان با قدرت دفاع کنیم. پزشکیان خاطرنشان کرد: ما تا پای جان ایستادهایم تا ایران را سربلند از این بحرانی که وجود دارد بیرون بکشیم.
