• برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
8
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز :

گل ریحان به دسته دوم سقوط کرد و از البرز رفت…

  • کد خبر : 2147
  • 06 دی 1400 - 12:59
گل ریحان به دسته دوم سقوط کرد و از البرز رفت…
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: تیم گل ریحان به دلیل مشکلات حقوقی قادر به بازی در استان البرز نبود، این تیم بدون تسویه حساب از استان البرز به قم رفت و فدارسیون فوتبال بدون دریافت تسویه نامه از استان البرز اجازه بازی در استان قم را صادر کرد این در حالی است که هنوز انتقالی صورت نگرفته و این کار باید به صورت قانونی انجام شود.

کیهان گلستانی گفت: برای بزرگترین رویداد المپیاد ورزشی کشور که بهمن ماه سال جاری  برگزار می‌شود، آماده می‌شویم .
گلستانی گفت: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در ۲۳ رشته، بهمن ماه سال جاری به میزبانی ۹ استان کشور برگزار می‌شود که  استان البرز در این دوره از المپیاد میزبان دو رشته شنا و ووشو خواهد بود .
وی گفت: باتوجه به اینکه زمانی برای برگزاری المپیاد ورزشی دانش آموزی نداریم این مسابقات به تابستان سال آینده موکول می‌شود.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز بیان کرد: کرونا ضربه سنگینی به ورزش کشور وارد کرد و برخی از رشته‌ها مانند ورزش‌های گروهی با مشکلات زیادی برای تمرین روبه رو شدند، به طوری که برخی از  باشگاه داران با تغییر کاربری به شغل دیگری روی آوردند .
گلستانی در ادامه افزود:  موضوع بعدی انتخابات مجامع ورزشی است که با تغییراتی که در سطح مجامع فدارسیون‌ها صورت گرفت ما تا پایان سال جاری باید حداقال شش انتخابات را برگزار کنیم .
وی تصریح کرد: تمام ثبت نام‌ها مجددا باید انجام شود،کار سختی در پیش داریم چرا که رای دهندگان  از ۱۸ نفر به ۳۰ نفر افزایش پیدا کرده است.
وی به حضور تیم هوادار در استان البرز اشاره کرد و افزود: این تیم تا پایان نیم فصل اول میهمان استان البرز است، ما در هر بازی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از تیم هوادار دریافت می‌کنیم تا بتوانم هزینه نگهداری و تجهیز استادیوم انقلاب را تامین کنیم.
وی اظهار کرد: تیم گل ریحان به دلیل مشکلات حقوقی قادر به بازی در استان البرز نبود، این تیم بدون تسویه حساب از استان البرز به قم رفت و فدارسیون فوتبال بدون دریافت تسویه نامه از استان البرز اجازه بازی در استان قم را صادر کرد این در حالی است که هنوز انتقالی صورت نگرفته و این کار باید به صورت قانونی انجام شود.
معاون معاون توسعه امور ورزش قهرمان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در خصوص تیم‌های فوتبال استان البرز در لیگ فوتبال کشور گفت: تیم فوتبال شهدای رزکان کرج امسال به عنوان نماینده استان البرز در لیگ دسته دو کشور حضور پیدا کرد، این تیم شرایط بسیار خوبی در لیگ دارد و امیداریم بتواند به دسته یک کشور صعود کند.
این مسول بیان کرد: تیم‌های وحدت اغشت و ستارگان سیمرغ نیز به عنوان نمایندگان استان البرز در لیگ دسته سه کشور حضور پیدا کردند.
 معاون توسعه ورزش قهرمان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز به عملکرد خوب هیات‌های ورزشی استان البرز در سال جاری اشاره و بیان کرد: ما در استان البرز ۵۰ هیات ورزشی داریم که ۹۰ درصد این هیات‌ها  امسال توانستند هم در رده آقایان هم در رده بانوان در مسابقات کشوری حائز کسب مقام گردند .
 گلستانی گفت: در اکثر تیم‌های کشوری استان البرز توانست نماینده‌ای در رقابت‌های کشوری و جهانی داشته باشد.
وی ادامه داد: آقای میر مصطفی جوادی جوان خوش نام و خوش آتیه استان البرز در رشته وزنه برداری توانست به تازگی نایب قهرمان جهان شود .
وی گفت: هیات‌های تنیس،کونگ فو، وشوو، والیبال،کبدی، جانبازان و معلولین، کوهنوردی، شنا، پهلوانی، واترپلو، شمشیربازی،کشتی، کاراته، تکواندو، بدمیتنون، سوارکاری،گلف و دیگر رشته‌های ورزشی هم در رده آقایان و هم بانوان توانستند عمکلرد بسیار خوبی داشته باشند.
 وی بیان کرد: این عملکرد موفق هیات ورزشی باعث شد تا استان البرز در تمامی رشته‌های ورزشی نمایندگان شایسته‌ای در اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری داشته باشد .
گلستانی در ادامه افزود: این موفقیت مرهون زحمات تمامی مربیان و ورزشکارانی بود که علی رغم کمبود شدید اعتبارات و با حمایت خانواده‌ها و خیرین و جذب اسپانسر توانستند موفق باشند  .
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در پاسخ به اینکه  چرا پس از گذشت ۱۰ سال هنوز سالن ۶۰۰۰ نفری انقلاب کرج ساخته نشده گفت: در سال ۹۰  گلنگ احداث این سالن با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به زمین زده شد با توجه به مشکلات مالی و انتخاب پیمانکار جدید، عملیات تکمیل پروژه از سر گرفته شد.
وی بیان کرد: در یک سال گذشته این پروژه پیشرفت بسیار خوبی داشته و هم اکنون به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد رسیده است و اگر اعتبارات به موقع جذب شود پیمانکار می‌تواند تا شهریور ماه سال آینده این پروژه ورزشی را به بهره برداری برساند.
وی اظهارکرد: سرانه ورزشی و اعتبارات جوابگوی ورزش استان نیست ما سالن‌های ورزشی زیادی در استان داریم که برای نگهداری  آنها نیاز داریم بخش خصوصی وارد شود چرا که اعتبارات ما جوابگوی نگهداری این سالن‌ها نیست .
گلستانی به زمین چمن مصنوعی میدان اسبی اشاره کرد و افزود: در بحث مالکیت زمین میدان اسبی به نتایج خوبی رسیدیم و با معارض به توافق دست پیداکردیم، با تلاشی که آقای جانعلی  مدیر کل ورزش و جوانان از طریق وزارتخانه داشتند این زمین به اداره کل بازگشت و ان شالله در آینده شاهد ساخت سالن چند منظوره در این زمین خواهیم بود  .
معاون توسعه امور ورزش  اداره کل ورزش و جوانان استان البرز  گفت: ما در بخش املاک مشکل داریم، ما هیچ پروژه ای را نمی‌توانیم تعریف کنیم با توجه به دستور وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه تجهیز در حال حاضر پروژه‌های نیمه تمام در حال تکمیل هستند، پس آن به سراغ پروژه‌های جدید خواهیم رفت .
 این مسئول ورزشی استان  تصریح کرد: موضوعی بسیار مهمی که باید اشاره شود، برگزاری شورای ورزش استان است که با حضور استاندار جدیدجناب آقای دکتر عبدللهی تا پایان سال برگزار خواهد شد، این جلسه نقش به سزایی در پیشرفت پروژهای ورزشی در استان خواهد داشت .
 وی ادامه داد: در تلاشیم تا بتوانیم از سرانه‌های ورزشی شهرداری کرج  برای هیات‌های ورزشی که سالن مجزا ندارند استفاده کنیم و امیدواریم بتوانیم با شهردار جدید کرج که خود از علاقه‌مندان به ورزش استان هستند به توافق برسیم .
گلستانی به پایگاه قهرمانی ورزش استان البرز اشاره کرد و گفت: پایگاه قهرمانی ورزش استان زیر نظر آقای دکتر کلهر از قهرمانان خوب استان فعالیت خود را آغاز کرده این پایگاه می‌تواند در استعدادیابی و نخبه پروری ورزشی نقش به سزایی در ورزش استان البرز داشته باشد .
معاون توسعه امور ورزش  اداره کل ورزش و جوانان استان البرز  از انعقاد تفاهم نامه فی مابین اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از بخش خصوصی خبر داد و گفت: در این تفاهم نامه تمامی باشگاه‌های خصوصی که بتوانند فردی در باشگاه مشغول به کار کند از وام ۱۲ درصدی و با تنفس یک ساله برخوردار شوند .
این مسئول ورزشی با تقدیر از تلاش رسانه‌ها جهت انعکاس اخبار ورزشی استان گفت: من آماده حضور در میزگردهای ورزشی جهت پاسخگویی هستم چرا که ما کارنامه قابل قبولی داریم ،هیات‌های ورزشی ما عملکرد بسیار خوبی داشتند و امیدواریم بتوانی شرایط برای ورزشکاران مهیا کنیم تا در تمامی تیم‌های ملی حداقل یک نفر از استان البرز نماینده داشته باشیم .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=2147