استقرار هرچه سریعتر آموزش و پرورش در شهرستان چهارباغ

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان چهارباغ؛رحمت اله نژاد فلاح ” مدیر جدید اداره ی آموزش و پرورش شهرستان چهارباغ و ساوجبلاغ با حضور در محل فرمانداری، با جعفری اسکندرلو فرماندار و بخشداران مرکزی و رامجین دیدار و گفتگو کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ ضمن تسلیت ایام عزای پایان ماه صفر، با تبریک انتصاب ایشان به عنوان مدیر جدید اداره ی آموزش و پرورش شهرستان های چهارباغ و ساوجبلاغ، به نیازها و مطالبات این حوزه مهم اشاره و خاطر نشان کرد: تاکید ما استقرار اداره مستقل آموزش و پرورش است و ان شاءالله با حمایت های امام جمعه محترم و دغدغه مند و همکاری مسئولین این حوزه، نوید این اتفاق را به زودی به سمع و نظر مردم شریف شهرستان برسانیم.

ایشان در ادامه افزود: بنده به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان با همکاری سایر مدیران دستگاه ها و تلاش های شبانه روزی، جهت بهبود خدمات رسانی و کاهش کاستی ها پای کار مطالبات مردم در تمام نقاط شهرستان ایستاده و خود را وقف حل مشکلات بر اساس قوانین و ضوابط خواهیم نمود.

رییس جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان های چهارباغ و ساوجبلاغ ضمن تشریح اقدامات و برنامه های پیش رو، بر حمایت و نگاه ویژه به حوزه آموزشی و پرورشی در شهرستان چهارباغ تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا