• برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
مدیر عامل باشگاه شهدای رزکان:

همچنان به صعود فکر می‌کنیم

  • کد خبر : 9019
  • 03 بهمن 1401 - 12:29
همچنان به صعود فکر می‌کنیم
مدیر عامل باشگاه شهدای رزکان گفت: اگر در پایان فصل موفق به صعود به لیگ دسته یک نشویم از دنیای فوتبال برای همیشه خداحافظی خواهم کرد.

حمید کریمی اظهارکرد: با تمام توان و با هزینه شخصی بدون آنکه اسپانسری تیم را حمایت کند این تیم را مورد حمایت قرار دادم تا یک تیم کاملا بومی از استان البرز راهی لیگ دسته یک کشور شود.

کریمی ادامه داد: این سومین فصل است که در لیگ دسته دو مانده‌ایم، اگر در پایان فصل نتوانیم به لیگ دسته یک صعود کنیم برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

مدیر عامل باشگاه شهدای رزکان تصریح کرد: در این مدت در تمامی مصاحبه‌هایم بر بومی بودن این تیم تاکید کردم و از بازیکنان و جوانان البرزی در این تیم بهره بردم .

وی ادامه داد: برای دیدار با تیم‌های شهرستانی از بهترین امکانات برای رفاه بازیکنان استفاده کردم اما وقتی می‌بینم در پایان فصل تا مرحله صعود پیش می‌رویم اما در نهایت در لیگ باقی می‌مانیم دلسرد می‌شوم.

مدیرعامل باشگاه رزکان کرج گفت: همچنان به صعود فکر می‌کنیم، تیم ما در برابر تیم بسیار بزرگی پیروز میدان بوده امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادر فنی بتوانیم در پایان فصل جشن قهرمانی را درکرج برپا کنیم .

تیم شهدای رزکان کرج در حالی نیم فصل دوم لیگ دسته دوم کشور را آغاز خواهد کرد که با ۲۴ امتیاز در رده پنجم جدول مسابقات قرار دارد . این تیم روز دوشنبه ۱۰ بهمن در چهارچوب رقابت های هفته چهاردهم در بابلسر به مصاف تیم شهدای بابلسر خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=9019