• برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
شهرداری مشکین دشت:

معارفه سرپرست جدید شهرداری مشکین دشت

  • کد خبر : 3967
  • 22 اردیبهشت 1401 - 7:19
معارفه سرپرست جدید شهرداری مشکین دشت
مراسم معارفه مهندس علیرضا صفرخانلو به عنوان سرپرست جدید شهرداری مشکین دشت با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین و مدیران شهرداری مشکین دشت برگزار شد.

م️ریم هاشمی توانا_در ابتدای این مراسم آقایان دکتر کریمی پور ، رئیس شورای اسلامی و دکتر نیک مرام نایب رئیس شورای اسلامی و جناب آقای دژکام عضو شورای اسلامی شهر طی سخنانی ضمن تشکر از زحمات و تلاش های صورت گرفته در زمان تصدی جناب آقای دکتر بغدادی به عنوان شهردار مشکین دشت و جناب آقای مهندس مولایی اصل به عنوان سرپرست شهرداری از روند رو به رشد آبادانی و توسعه این شهر در سال های اخیر اشاره کردند و از همه کارکنان در مجموعه شهرداری درخواست شد مانند همیشه به عنوان اعضای خانواده بزرگ شهرداری و در کنار آنان اعضا شورای اسلامی با وحدت و همدلی جهت پیشرفت و توسعه شهر قدم بردارند.
🔹️مهندس مولایی اصل و مهندس صفرخانلو نیز در این جلسه ضمن تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر بیان داشتند؛ این شهر با توجه به مشکلات اقتصادی و عدم صدور جواز برای املاک قولنامه ای و…. نیازمند نگاه ویژه مسئولین استانی و شهرستان جهت حل مسائل اساسی و زیرساختی آن می باشد و در پایان آظهار امیدواری کردند بتوانند با حمایت اعضا محترم شورای اسلامی و با همکاری پرسنل محترم شهرداری و یاری شهروندان عزیز در جهت توسعه و آبادانی این شهر گام بردارند.
🔹️در انتها ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس مولایی اصل در زمان تصدیشان به عنوان سرپرست شهرداری ، با قرائت متن حکم مهندس علیرضا صفرخانلو سرپرست جدید شهرداری و با آرزوی موفقیت این حکم به ایشان تحویل داده شد.
🔹️شایان ذکر است مهندس صفرخانلو پیش از این شهردار مشکین دشت و قائم مقام سازمان همیاری های استان البرز را در کارنامه خود داشته و هفته گذشته نیز از سوی شورای اسلامی شهر با اعتماد مجدد به ایشان به عنوان شهردار مشکین دشت انتخاب گردید که تا طی مراحل صدور حکم از سوی جناب آقای دکتر عبداللهی استاندار محترم البرز ، با ۷ رای به عنوان سرپرست جدید شهرداری مشکین دشت منصوب گردید.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=3967