• برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
گلسار:

پیگیری استقرار درمانگاه و داروخانه شبانه روزی در شهر گلسار توسط مجموعه مدیریت شهری

  • کد خبر : 2822
  • 30 بهمن 1400 - 10:30
پیگیری استقرار درمانگاه و داروخانه شبانه روزی در شهر گلسار توسط مجموعه مدیریت شهری
طی نشستی با حضور دکتر رنجبر پور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ ، افتخاری و مهندس خرمجاه اعضای شورای اسلامی شهر گلسار ، عرفان نماینده داروخانه دکتر نصرتی شهر گلسار و مسئولین ذیربط شبکه بهداشت و مسئول واحد مرکزی خبر شهرستان ساوجبلاغ موضوع درمانگاه و داروخانه شبانه روزی در شهر مورد بررسی قرار گرفت .

در این جلسه مهندس خرمجاه مسئول کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گلسار بیان داشت : با توجه به معضلات درمانی و بهداشتی موجود در شهر استقرار یک مجموعه درمانی و بهداشتی و داروخانه شبانه روزی در شهر جهت رفاه حال شهروندان امری ضروری است و لازم است تا ضمن تعامل فی ما بین شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ با مجموعه مدیریت شهری گلسار و مجموعه درمانی بخش خصوصی شهر اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان در شهر رخ دهد و خدمات درخور شأنی به شهروندان ارایه گردد.
افتخاری مسئول کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر گلسار نیز در سخنانی اظهار داشت : با توجه به نقش مهم بخش بهداشت و درمانی در زمینه توسعه زیرساخت های شهری،مجموعه مدیریت شهری در دوره ششم جهت رفاه حال شهروندان پیگیر استقرار درمانگاه و داروخانه شبانه روزی در شهر گلسار می باشد.
در ادامه عرفان نماینده داروخانه دکتر نصرتی در خصوص روند شبانه روزی شدن مجموعه درمانی و داروخانه و قوانین مربوطه مطالبی را بیان نمود.

در پایان دکتر رنجبر پور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ در راستای خدمات رسانی به شهروندان گلسار و پیگیری در این زمینه قول مساعد دادند .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=2822