• برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
پیام تبریک:

پيام تبريك مدیریت شهری چهارباغ به مناسبت فرارسيدن سال ۱۴۰۲ هجري خورشيدي و آغاز فصل بهار

  • کد خبر : 10464
  • 01 فروردین 1402 - 12:26
پيام تبريك مدیریت شهری چهارباغ به مناسبت فرارسيدن سال ۱۴۰۲ هجري خورشيدي و آغاز فصل بهار
رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مهندس موسوی شهردار چهارباغ به مناسبت فرارسيدن سال ۱۴۰۲ هجري خورشيدي و آغاز فصل بهار، در پيامي به هموطنان و شهروندان چهارباغی ضمن تبريک سال نو، آغاز سال جديد را موسم تجديد عهد با بهار و پيوند دوباره با آرمان ها و آرزوها دانستند.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مدیریت شهری چهارباغ متن پیام به شرح ذیل می باشد.

یا مقلب القلوب و الا بصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول والاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

به نام آفريننده زيبايي ها

نوروز آیتی از لطف پروردگار و یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی با نسیم روح بخش و دل انگیز خود از راه می رسد و قلب هر انسان روشن ضمیر را به سوی جلال و جمال الهی رهنمون می سازد. این رستاخیز الهام بخش رویشی درونی برای ماست که همچون طبیعت بی جان آغازی دوباره را برای شکوفایی استعداد های خدادادی خود رقم بزنیم.

ضمن تجدیدارادات به محضر همه مردم ایران اسلامی خصوصا مردم ولایتمدار شهرستان چهارباغ ، یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، مدافعان سلامت، امنیت و حرم، امام شهداء و همه رزمندگان ، ایثارگران و جانباران این مرز و بوم را گرامی داشته و به ساحت همه آنان درود می فرستیم و عید بهاران ، نوروز و سال نو را محضر شریف رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و مسوولین خدمتگزار ایران اسلامی به ویژه امام جمعه ، فرماندار شهرستان ، خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران ، روحانیت معزز ، رؤسای ادارات ، فرماندهان نظامی و انتظامی و بسیج و پرسنل خُدوم و زحمت کش مدیریت شهری چهارباغ ‌و همه شما مردم خوب شهرستان تبریک عرض می نماییم و امیدواریم سال نو، سالی سرشار از موفقیت و سربلندی و عزت و افتخار برای شما عزیزان بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود. 

سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ، تعجیل در امر ظهور حضرت ولی عصر(عج) و استقرار عدالت مهدوی در جهان، سر بلندی و عزت اسلام و مسلمین را از خداوند متعال مسئلت داریم.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=10464