امام جمعه کوهسار:
دانش ،اخلاص ،همدلی و تبیین، ویژگی یک امام جمعه شاخص و موفق است

آئین وحدت بخش نمازعبادی سیاسی جمعه شهر کوهسار و بخش چندار به امامت حجت الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی امام جمعه این شهر برگزار شد.

به گزارش کوه سرفراز، خطیب جمعه کوهسار در ابتدای خطبه اول به برگزاری سلسله دوره های تخصصی مهدویت اشاره کرد و گفت: کار بسیار مهم و ارزشمندی توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) کوهسار در این منطقه به مدیریت آقای مریدی صورت می گیرد که جا دارد از زحمات خالصانه ایشان تشکر نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در خطبه دوم با گرامیداشت ۵ مرداد سالروز برگزاری اولین نمازجمعه کشور به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند: دانش ،اخلاص ،همدلی و تبیین از ویژگی های یک امام جمعه شاخص و موفق است.

امام جمعه کوهسار به بهانه روز نمازجمعه از همه نمازگزاران، رئیس و اعضای ستاد نمازجمعه کوهسار، شهردار و شورای شهر، بخشداران قدیم و جدید، دهیاران، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، مساجد و حسینیه ها، خانواده های معظم شهدا، اداره اوقاف، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیگر ادارات و نهادهای شهر و روستا، وکلای دادگستری و دکتر موسی پور پزشک متخصص که همیشه و مخصوصا در برگزاری همایش باشکوه امروز و تجلیل از ۷۰ نفر از خادمان نمازجمعه کوهسار در امامزاده عبدالله این شهر حضور داشتند و همت نمودند صمیمانه تشکر کرد و گفت: تلاش و زحمات همه شماهاست که نمازجمعه را از بدو تاسیس تا به امروز در این منطقه رونق بخشیده است.
وی در ادامه بیانات خود به سالروز عملیات مرصاد پرداخت و گفت: عملیات مرصاد یک عملیات غرورآفرین بود که مانع پیشروی و تجاوز دشمن شد.

وی افزود: هشتمین دوره از سلسه دوره های تخصصی مهدویت با حضور استاد محمدرضا نصوری معاون آموزش و پژوهش و از اساتید برجسته مرکز تخصصی مهدویت کشور و با استقبال چشمگیر علاقه مندان و منتظران ظهور برگزار شد.

در پایان مراسم نیز ضمن تقدیر از ۷۰ نفر از اعضای ستاد نمازجمعه و کسانی که به طرق مختلف به این نهاد مقدس خدمت می کنند با اهداء لوح سپاس و هدیه نقدی، همه نمازگزاران جمعه مهمان سفره اطعام حسینی بودند.

دکمه بازگشت به بالا