همزمان با دومین از روز از هفته بهزیستی:
برگزاری میز خدمت بهزیستی در شهر گلسار

همزمان با دومین روز از هفته بهزیستی با همکاری اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ و مدیر محله شهر گلسار میز خدمت محله هدف قرارگاه اجتماعی در مسجد جامع شهر گلسار با شعار نهضت حسینی و خدمت مردمی در راستای خدمت بهتر و مطلوب‌تر به جامعه تحت پوشش این مرکز برگزار شد.

به گزارش کوه سرفراز، در این میز خدمت که با حضور علیزاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ ، معاونین و کارشناسان این اداره و کوه فلاح مدیر محله شهر گلسار برگزار گردید ، تعداد ۱۵ نفر از شهروندان در زمینه های توانبخشی ، تأمین هزینه درمان ، تهیه وسایل ضروری زندگی ، دریافت تسهیلات و … به بیان مشکلات خود پرداختند و مجموعه بهزیستی نیز در راستای ضوابط و مقررات در جهت رفع مشکلات قول مساعد دادند .

مهندس گودرزی شهردار گلسار نیز ضمن بازدید از نحوه ارائه خدمات در این میز خدمت در دیدار با رییس و عوامل بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ ضمن عرض خدا قوت و تبریک این هفته در سخنانی بیان داشت : شهر گلسار به دلیل زیرساخت های ضعیف و وجود اقشار کم درآمد نیازمند یاری سایر دستگاه ها جهت رشد و توسعه این شهر می باشد و از حمایت های مجموعه بهزیستی در راستای رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی در شهر گلسار تقدیر و تشکر نمود.

علیزاده رییس اداره بهزیستی نیز از همراهی مجموعه مدیریت شهری گلسار در خدمات رسانی شهروندان و همچنین حمایت از جامعه هدف بهزیستی تقدیر و تشکر نمود.

در پایان حاضرین با حضور در منزل دو خانواده جامعه هدف بهزیستی با این خانواده ها دیدار و بسته های معیشتی تقدیم این خانواده ها گردید .
شایان ذکر است هفته بهزیستی از ۳۰ تیر الی پنجم مرداد با شعار محوری «نهضت حسینی؛ خدمت مردمی» نامگذاری شده است.

دکمه بازگشت به بالا