• برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری استان البرز:

برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در بوستان امید

  • کد خبر : 23462
  • 01 فروردین 1403 - 14:55
برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در بوستان امید
مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در بوستان امید در ورودی شهر کرج خبر داد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان البرز رحیم خاکی افزود: این نمایشگاه با ۲۵ غرفه صنایع دستی و شش غرفه سوغات و مشتقات عید نوروز برپا شد.
او با اشاره به اینکه نمایشگاه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، شهرداری کرج و خانه کارآفرینان صنایع دستی برگزار شده ادامه داد: این نمایشگاه تا ۱۵ فروردین به فعالیت خود ادامه می‌دهد و پذیرای گردشگران و مسافران ورودی به استان البرز است.
مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز افزود: رشته‌های مختلف صنایع‌دستی از جمله گلیم، چرم، معرق، حکاکی چرم، سوخت‌نگاری روی چوب، سفال و سرامیک زیور آلات سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی و…. در این نمایشگاه به ارائه محصولات می‌پردازند.
خاکی ادامه داد: همچنین عرضه محصولات مرتبط با عید نوروز از جمله گل، شمع، شیرینی، سوغات چون گز و سوهان انجام می‌شود.
او برپایی غرفه های صنایع دستی و سوغات در کنار پایگاه‌های نوروزی را برای ارائه خدمات متنوع به مسافران نوروزی موثر دانست که می‌تواند به ایجاد جو نشاط و شادی در کنار پایگاه‌های نوروزی و همچنین حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی کمک کند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=23462