• برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5
سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری کرج :

بخشداران و دهیاران کرج برای مدیریت بارش های نیمه دوم سال آماده باشند

  • کد خبر : 16281
  • 15 مهر 1402 - 10:29
بخشداران و دهیاران کرج برای مدیریت بارش های نیمه دوم سال آماده باشند
سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری کرج با اشاره به آخرین مصوبات جلسه کمیته استانی راهبری و کاهش خطر سیل گفت: بخشداران و دهیاران کرج ضمن شناسایی نقاط بحران خیز در بارش های فصلی، برای مدیریت سیلاب ها و نزولات جوی نیمه دوم سال آماده باشند.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، دکتر یحیی رمضانی با اعلام این خبر افزود: مسئولان مدیریت بحران در شهرها و روستا با آگاهی نسبت به هشدارهای هواشناسی باید نیمه دوم سال را در آماده باش قرار داشته باشند.

وی تاکید کرد: تجمیع تجهیزات و ماشین آلات ضروری، پیش بینی دستگاه های نمک پاش و کلیه امکانات در بخش ها و مناطق شهری از اکنون در دستور کار قراربگیرد تا در زمان وقوع سیلاب ها و حوادث غیرمترقبه با هماهنگی بین بخشی فرایند مدیریت بارش ها صورت بگیرد.

دکتر رمضانی با تاکید بر ضرورت شناسایی مناطق حادثه خیز و اجرای اقدامات راهبردی در این زمینه گفت: پاکسازی حاشیه جاده ها به ویژه در دو بخش مرکزی و آسارا و رودخانه ها ومسیل های منتهی به رودخانه ها پاکسازی شود.

وی افزود: پاکسازی مسیرهای منتهی به محور کرج – کندوان و در صورت نیاز کالورتهای جاده چالوس نیز تا قبل از آغاز بارش ها توسط نیروهای پرتلاش راهداری صورت پذیرد.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=16281