• برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4
آزاد فلاح رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد:

توسعه عمرانی شهر همراه با توسعه فرهنگی شهر

  • کد خبر : 8229
  • 26 آذر 1401 - 13:23
توسعه عمرانی شهر همراه با توسعه فرهنگی شهر
رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد بر لزوم توسعه عمرانی شهر همراه با توسعه فرهنگی شهر تاکید کرد و گفت: توسعه فرهنگی شهر همسو با اجرای پروژه‌های عمرانی بر نیازها و ضرورت‌های فرهنگی شهر کمک میکند.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای شهر نظرآباد، آزاد فلاح با اشاره به هفته کتاب و کتاب خوانی بر لزوم تعامل شهرداری و شواری اسلامی شهر با مجموعه فرهنگ و هنر تاکید کرد و اظهارداشت: اگر توسعه شهری هر جامعه همراه با توسعه فرهنگی نباشد، برای حل آسیب های فرهنگی و اجتماعی، هزینه های مالی و انسانی زیادتری لازم خواهد بود.
رئیس شورای اسلامی شهر نظراباد تصریح کرد: یکی از راه‌های موثر در جهت رسیدن به توسعه فرهنگی توجه ویژه به مسئله کتاب، کتابخوانی و ترویچ مطالعه در میان شهروندان به خصوص قشر جوان است.
آزاد فلاح بیان کرد: مدیریت شهری با برنامه ریزی به دنبال ارتقا سطح مطالعه شهروندان در قالب برپایی ایستگاه های مطالعه در بوستان ها ، معابر و … نماید.
وی از مجموعه مدیریت شهری و شهردار محترم در خصوص احداث فرهنگسرای امام علی (ع) و راه اندازی کتابخانه ای امام صادق(ع) تقدیر و تشکر کرد و گفت: کتاب و کتابخوانی تاثیر زیادی در ارتقای فرهنگ عمومی جامعه دارد در این راستا افزایش مطالعه در خانواده ها ازبروز ناهنجاری ها و آسیب های فردی و اجتماعی در جامعه جلوگیری می کند

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=8229