
پیشنهاد عجیبی دیگر از مدیران پرسپولیس برای ادامه لیگ
پیمان حدادی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است تیمش در ۸ بازی باقیمانده تا پایان فصل، توان رقابت برای قهرمانی را دارد و همین موضوع را دستمایه ای برای اعتراض به حذف اسم سرخها از آسیا دانست. او حالا پیشنهادهای مشخصی را به سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون ارائه کرده است تا اینگونه دنبال عدالت برای معرفی تیمها باشد.
حدادی از اینکه استقلالیها راه کوتاهی را برای رسیدن به سهمیه طی کرده اند هم اعلام نارضایتی کرده بود و نحوه انتخاب سهیمیهها بر اساس جدول فعلی را تنها به سود استقلال، تراکتور و سپاهان دانسته که نیاز به بازنگری دارد.
گزینه نخست پرسپولیسیها برگزاری ادامه رقابتهای فصل جاری لیگ برتر و اعلام نمایندهها براساس جایگاه تیمها در پایان فصل است. موضوعی که نیاز به موافقت AFC با تاخیر در اعلام اسامی باشگاههای منتخب دارد و هنوز مشخص نیست چه تصمیمی در این خصوص گرفته میشود.
دومین پیشنهاد پرسپولیس به برگزاری تورنمنت ۶ جانبه با حور ۶ تیم بالای جدول است که شانس کسب سهمیه دارند معطوف شده است. درحقیقت در این فرمول تیمهای استقلال، تراکتور، سپاهان اصفهان، گل گهر سیرجان، چادرملو اردکان و پرسپولیس با یکدیگر رقابت کرده و سهمیهها مشخص می شدند.
همچنین آخرین پیشنهاد نیز به برگزاری تورنمنت چهارجانبه بین تیمهای اول و دوم جدول فعلی و همچنین تیمهای نخست و دوم در پایان نیم فصل بود که شامل پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و استقلال تهران می شود.حالا سازمان لیگ منتظر خروجی جلسه مهدی تاج رئییس فدراسیون با شیخ سلمان رییس AFC در کنگره فیفا به میزبانی ونکوور کاناداست تا راهکاری برای کاهش انتقادها پیدا کنند.
