معاون درمان سازمان تامین اجتماعی ؛
بیشترین فداکاری و ایثارگری کارکنان درمان در روزهای جنگ پس ازنیروی انتظامی

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در دیدار با مدیر درمان ، معاونین و تعدادی از کارشناسان استان البرز با اشاره به عملکرد کارکنان درمان در دوره جنگ اظهار داشت : واقعیت این است که پس از نیروهای نظامی که در طول جنگ گل کاشتند و به تمام معنی ایثار و فداکاری کردند ، کادر درمان هم در دوران جنگ جانفشانی و ایثار کردند. در شرایط جنگی کشور کارکنان درمان با تمام توان و حتی بیشتر از روزهای عادی خدمت رسانی کردند و کشور باید قدردان این نیروهای خدوم باشد.

به گزارش کوه‌سرفراز، دکتر همتی در ادامه افزود : بر اساس تکلیفی که از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بر دوش من گذاشته شد و احساس دین و وظیفه ای که داشتم این فرصت را پیدا کردم دوباره خدمت رسانی کنم . امیدوارم با همکاری همکاران بتوانیم همانند گذشته سنگر های خدمت را به شایستگی و با شرایط ایده آل بازسازی کنیم تا خدمات مناسبی به بیمه شدگان ارائه گردد .
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی بیان داشت : همیشه فرصتی های خدمت رسانی مهیا نخواهد بود و لذا باید از فرصتی که برای خدمت رسانی به مردم ایجاد می شود، بتوانیم استفاده نماییم .
دکتر داریوش طاهرخانی در این دیدار با قدردانی از حمایت ها و راهنمایی های معاون درمان سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت : یقینا حضور جنابعالی در بالاترین جایگاه مدیریتی درمان سازمان تامین اجتماعی ، سبب ارتقا حوزه درمان و افزایش کمیت و کیفیت ارائه خدمات درمانی خواهد گردید و شرایط بسیار مطلوبی ایجاد خواهد شد .
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز گفت : استان البرز به لحاظ مجاورت با پایتخت ، مهاجر پذیری و شرایط خاص خود، جمعیت بیمه شده ای بسیار بیشتر از جمعیت بیمه شدگان تحت پوشش شعب استان را دارد و بخاطر این لازم است نگاه ویژه ای به خدمات درمانی آن شود .
دکتر طاهرخانی در پایان بر آمادگی کامل و عزم جدی و همراهی تمامی کارکنان استان به منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان در هر شرایطی خبر داد .

دکمه بازگشت به بالا