
شهردار فردیس: اولویت تسهیل در امور و افزایش رضایتمندی شهروندان
شهردار فردیس با حضور در مدیریت منطقه یک شهرداری، وضعیت خدمترسانی در منطقه را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی، محمدرضا احمدینژاد در نشستی که با حضور سرپرست و مسوولان حوزههای مختلف منطقه یک شهرداری فردیس برگزار شد، بر لزوم توجه به تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی شهروندان تاکید و اظهار کرد: شهرداری به عنوان دستگاه خدماترسان باید در راستای افزایش رضایتمندی مردم تلاش کند.
وی همچنین با تاکید بر لزوم کاهش بروکراسیهای دست و پاگیر اداری، گفت: کار در سیستم اداری باید به گونهای تعریف شود که وابسته به فرد خاص نباشد. سیستم نیاز به معماری اساسی دارد و بروکراسی های دست و پاگیر باید تا حد امکان حذف شود.
شهردار فردیس با اشاره به رکود اقتصادی در جامعه، گفت: شهرداری یک نهاد درآمد، هزینه است و انجام تمامی امور در حوزه شهری از جمله پروژههای عمرانی به درآمد شهرداری بستگی دارد. بنابراین احرای برنامههای مدیریت شهری در حوزه های مختلف به تلاش مضاعف همه افراد مجموعه وابسته است.
وی بر لزوم چابکسازی سیستم اداری در راستای پیشرفت امور شهر تاکید کرد و افزود: همه حوزهها زنجیروار به هم متصل هستند و برای رسیدن به پیشرفت همه باید در جایگاه خود تلاش کنند.