به مناسبت هفته پلیس:
قدردانی فرماندار ساوجبلاغ از تلاش های مجاهدانه پلیس در ایجاد امنیت

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: تلاش های مجاهدانه کارکنان انتظامی در ایجاد امنیت قابل تقدیر است.

سرهنگ ” سید امین موسوی ” فرمانده انتظامی ساوجبلاغ به اتفاق جمعی از مسئولان انتظامی، با دکتر ” البرزی ” فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار فرماندار ساوجبلاغ ضمن یاد و خاطره شهدای انتظامی، با تقدیر از تلاش های شبانه روزی مجموعه کارکنان فراجا گفت: حضور، همراهی و هماهنگی کارکنان انتظامی را در تمامی برنامه های شهرستان ارج می نهیم و تلاش های شما در ایجاد امنیت قابل تقدیر است.

دکتر البرزی اظهار داشت: همگان شاهد این موضوع هستند که عزیزان انتظامی در حتی در ایام تعطیلات نیز، امنیت شهروندان را ایجاد می کنند و در تمامی ایام سال در صحنه بوده و به عبارتی کارکنان انتظامی مهربان و امنیت آفرین هستند.

همچنین سرهنگ موسوی نیز با تشکر از حمایت های فرماندار ساوجبلاغ از پلیس و تشریح برنامه های و فعالیت های انتظامی در سال جاری در سطح این شهرستان، گفت: مجموعه فراجا، خدمات زیادی را به مردم ارائه می دهد که در این میان نگاه فرماندار به مجموعه انتظامی ارزشمند است و یقینا همین حمایت ها در زیر ساخت ایجاد زمینه برای ارتقای امنیت اجتماعی، بسیار اثر گذار و امید بخش می باشد.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: خدمتگزاری و رفع مشکلات و دغدغه های مردم افتخار و فرصتی مغتنم است که در مکتب مقدس اسلام و اصول انقلاب اسلامی ما بر آن تاکید شده است و ما به عنوان سرباز ولایت، برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی و آرامش و امنیت مردم، از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

دکمه بازگشت به بالا