اداره کل حفاظت محیط زیست:
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز منصوب شد

در حکمی از سوی شینا انصاری سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز منصوب شد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست در حکم شینا انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست خطاب به قربانعلی محمد پور رود پشتی اینچنین آمده است:

با سلام و احترام
نظر به شايستگي‌هاي عمومي و تخصصي و تجربه‌هاي مديريتي جنابعالي، به‌موجب اين حكم به سمت سرپرست اداره كل حفاظت محيط زيست استان البرز منصوب مي‌شويد.

انتظار مي‌رود ضمن پايبندي به گفتمان دولت چهاردهم، رعايت اصولي چون توافق‌سازي، تخصص‌گرايي، جلب مشاركت مردمي، شفافيت و پيشگيري از تعارض منافع و پيشگيري از فساد را در طول دوره مسئوليت‌تان مورد توجه قرار دهيد.

تهيه گزارش دقيقي از چالش‌هاي محيط زيستي استان، اولويت‌بندي رفع چالش‌هاي محيط زيستي استان با همكاري معاونتهاي تخصصي سازمان، همكاري و تعامل با مديريت ارشد اجرايي استان، همكاري شفاف و مستمر با سازمان‌هاي مردم‌نهاد، توان‌افزايي بدنه كارشناسي، جانشين‌پروري و استفاده از ظرفيت‌هاي تخصصي همكاران سازمان در برنامه عملياتي آن اداره كل مورد انتظار است.

از درگاه خداوند متعال براي شما موفقيت و بهروزي آرزومندم.

محمد پور دکترای محیط زیست و سرپرست دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان محیط زیست ، مدیر کلی محیط زیست استان های همدان، گیلان و زنجان را در کارنامه کاری خود دارد.

دکمه بازگشت به بالا