عضو شورای اسلامی شهر کرج:
قدردان آتش‌نشانان هستیم

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: قدردان آتش‌نشانان هستیم که برای نجات حادثه‌دیدگان از تمام توان خود بهره می‌برند و تلاش می‌کنند تا به هم‌وطنان خود در شرایط سخت کمک کنند.

به گزارش کوه سرفراز، علی قاسم پور در یکصد و هشتاد و یکمین کمیسیون تلفیق شورای شهر هفتم مهرماه روز ملی ایمنی و آتش نشانی را بر تمامی آتش نشانان فداکار تبریک گفت و اظهارداشت: به بهانه هفتم مهرماه که به عنوان روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است از انسان های فداکار زندگیمان تقدیر و تشکر کنیم همان کسانی که وقتی دشمن به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند و در پی حمله هواپیماهای دشمن در پالایشگاه به شهادت می رسند.
رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: این قشر ایثارگر بارها حس انسان دوستانه خود را ثابت کردند و دل به خطر زدند و حتی جانشان را در این راه از دست دادند.
قاسم پور بیان کرد: از شهردار و اعضای شورا می‌خواهم هرآن چیزی که در توان دارند برای ارتقاء سازمان آتش‌نشانی ،به‌ویژه به‌روزرسانی تجهیزات و خودروها و دانش‌ تخصصی این حرفه به کار ببرند و اعتبارهای لازم را برای این مجموعه داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنانش حملات تروریستی رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت را محکوم کرد و گفت: حملات هوایی رژیم صهیونیستی در جنوب بیروت تعداد زیادی کشته و زخمی برجای گذاشته و تعداد زیادی ساختمان مسکونی نیز با خاک یکسان شده است آرزوی ما این است که هر چه سریعتر این رژیم سفاک از زمین محو شود.
قاسم پور خاطرنشان کرد: همه مردم عدالت دوست همراه مردم لبنان ، فلسطین و سوریه هستند و ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه و تروریستی با مردم همدردی می کنیم از خدا می‌خواهیم لحظات اضمحلال و نابودی و سرنگونی رژیم غاصب و جنایت‌کار اسرائیل رو در مقابل دیدگانمان رقم بزند.

دکمه بازگشت به بالا