مراسم تکریم و معارفه امام جمعه جدید کوهسار:
آغاز فصلی تازه از همکاری‌های فرهنگی و اجتماعی

در مراسمی با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسؤلین شهر و بخش و جمعی از مردم کوهسار، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر افتخاری به عنوان امام جمعه جدید این شهر معرفی شد. این مراسم با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا محمدی، امام جمعه پیشین، و اقامه نخستین نماز جمعه توسط امام جمعه جدید همراه بود.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهسار، مراسم تکریم و معارفه امام جمعه جدید کوهسار در فضایی معنوی و با حضور گسترده مسئولان و مردم برگزار شد. در این آیین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر افتخاری به عنوان امام جمعه جدید معرفی و حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا محمدی، امام جمعه پیشین، مورد تقدیر قرار گرفت.

در این مراسم، از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور لوح تقدیر به حجت‌الاسلام محمدی اهدا شد، که طی دوران خدمت خود نقش مؤثری در ترویج ارزش‌های اسلامی ، قرآنی و تقویت وحدت در جامعه داشتند. سخنان او در این مراسم تأکید بر لزوم ادامه این مسیر و همکاری همگانی با امام جمعه جدید داشت.

قبل از آغاز نماز جمعه، جلسه شورای اداری در بخشداری چندار با حضور حجت الاسلام راست روش مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان البرز، حجت الاسلام محمدی امام جمعه سابق و حجت الاسلام سید علی اکبر افتخاری امام جمعه جدید ، بخشدار، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و بخش ، فرمانده حوزه بسیج برگزار و سپس مسئولان به همراه امام جمعه جدید به زیارت امام‌زاده عبدالله (ع)و صالح رفته و با گلباران مزار شهدا، یاد آنان را گرامی داشتند. این مراسم نمادی از قدردانی از ایثارگری‌های شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس بود.

نماز جمعه این هفته به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین افتخاری اقامه شد و پس از پایان نماز حکم رسمی خود را از دستان حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا راست‌روش، مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز، دریافت نمود.

امام جمعه جدید در سخنرانی خود بر ضرورت توجه به نیازهای اجتماعی و فرهنگی مردم تأکید کرد و اعلام نمود که با همکاری مسئولان، برنامه‌هایی در زمینه‌های آموزشی و فرهنگی برای جوانان و خانواده‌ها اجرا خواهد شد. او همچنین بر اهمیت مشارکت مردم در این فعالیت‌ها تأکید کرد و از آن‌ها خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را با او در میان بگذارند و در این مسیر او را یاری کنند.

حضور گسترده مردم و مسئولان، نشان‌دهنده عزم مشترک برای ارتقاء سطح زندگی اجتماعی و دینی در این شهر است. با امید به آینده‌ای روشن و پربار، این رویداد آغازگر فصل جدیدی از فعالیت‌های فرهنگی و همفکری‌ها در کوهسار خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا