دامپزشک برجسته و عضو پیوستهٔ فرهنگستان علوم:
موسسه رازی گنجینه ای ارزشمند در حوزه دامپزشکی کشور

عضو پیوسته فرهنگستان علوم گفت: اهمیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی بر هیچکس پوشیده نیست و دانشمندان بزرگ این عرصه از گذشته تاکنون منشأ خدمات ارزشمندی برای کشور و حوزه دامپزشکی بوده اند.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، نشست صمیمانه جمعی از مدیران و اعضای هیئت علمی موسسه رازی با دکتر حسن تاجبخش،  دامپزشک برجسته و عضو پیوستهٔ فرهنگستان علوم در این فرهنگستان برگزار شد و این چهره علمی که از برگزیدگان دورهٔ نخست چهره‌های ماندگار در رشتهٔ دامپزشکی است به امتیازات و خدمات موسسه رازی در حوزه تامین سلامت دام و طیور و امنیت غذایی کشور اشاره کرد.

وی موسسه رازی را گنجینه و ذخیره ای ارزشمند در حوزه دامپزشکی کشور عنوان کرد که بزرگی و اهمیت آن بر هیچکس پوشیده نیست.

این استاد حوزه دامپزشکی، میکروب‌شناسی و ایمنی‌شناسی ضمن بیان خاطراتی از بزرگان و مسئولان پیشکسوت موسسه از جمله مرحوم دکتر مرتضی کاوه و زنده یاد دکتر حسین میرشمسی گفت: موسسه رازی به همت و تلاش مسئولین و مدیران بزرگی همچون این افراد شکل گرفته که هر یک از این بزرگان منشأ خدمات بسیاری برای کشور و حوزه دامپزشکی بودند.

دکتر اکبریان مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست موسسه رازی نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، به صورت رسمی از دکتر تاجبخش دعوت کرد تا در مراسم ویژه ای که به عنوان یکصدمین سالروز تاسیس موسسه رازی در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد، حضور یابند.

در پایان این دیدار، مسئولان موسسه رازی از زحمات این استاد فرهیخته در حوزه دامپزشکی کشور تقدیر کردند.

دکمه بازگشت به بالا