سرپرست معاونت اداری مالی شهرداری گلسار:
جلسه ارتقاء سیستم اتوماسیون اداری شهرداری گلسار

جلسه ارتقاء سیستم اتوماسیون اداری شهرداری گلسار به ریاست مهندس نوروستا سرپرست معاونت اداری مالی شهرداری و با حضور مسئولین امور اداری، مالی، کارگزینی، انفورماتیک، دبیرخانه و پیمانکار شرکت مربوطه در محل دفتر معاونت اداری مالی برگزار شد.

به گزارش روابط‌ عمومی شهرداری گلسار، در این جلسه حاضرین در خصوص استفاده از سیستم جدید و اضافه نمودن آیکون های جدید به سیستم اتوماسیون به تبادل نظر پرداختند.

مهندس نوروستا سرپرست معاونت اداری مالی شهرداری در این خصوص اظهار داشت: توسعه سیستم اتوماسیون اداری در شهرداری‌ها، تسهیل‌کننده تحقق اقتصاد مقاومتی در فرآیند داخلی این سازمان ها می‌باشد و تثبیت سیستم‌های الکترونیکی و حرکت به سمت حذف فعالیت‌های فیزیکی نویدبخش آینده‌ای روشن در عملکرد رو به رشد نهاد خدمات رسان مذکور در زمینهٔ کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفی خدمات خواهد بود.

وی افزود : این طرح با هدف ارتقای بهره‌وری در سیستم شهرداری، کاهش بروکراسی اداری و افزایش امنیت در مکاتبات در دستور کار مدیریت شهری می باشد .

دکمه بازگشت به بالا