رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز:
بیانیه سازمان بسیج اصحاب رسانه استان البرز در خصوص هرگونه هنجارشکنی

سازمان بسیج اصحاب رسانه استان البرز و جبهه رسانه ای انـقلاب از اقدامات نیروی انتظامی البرز در مقابله با هرگونه هنجارشکنی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش کوه سرفراز و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان البرز، سازمان بسیج اصحاب رسانه استان البرز در بیانیه ای ضمن تقدیر از مواضع فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی استان البرز آورده است؛

جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی در تمامی نقاط استان البرز، هوشیارانه نظارت و رصد کامل بر احوالات مدعیان نوگرای غربی را برعهده دارد و لحظه ای از آن غفلت نمی کند.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ آن هنگامه که هجمه بدخواهان و عنادورزان با نظام و انقلاب اسلامی ایران دست آویز احساسات دختران و زنان این مرز و بوم می شود تا با بی عفتی و بی حجابی علم عصیان برآورند، قطعا بی تفاوتی آزادمردان و آزادزنان روشن ضمیر دور از اندیشه است.

قدر مسلم همگان بر این توافق هستند که قیام سید سالار شهیدان کربلا، احیاء دین و امر به معروف و نهی از منکر است؛ آنچنان که جمع بانوان، دختران با ایمان واقعه عاشورا از حضرت زینب(س) تا حضرت رباب(س) و دیگر بانوان صاحب نام آن دشت بلا گویای این حقیقت است.

حضور جمعی از دختران بی حجاب در دسته سینه زنی دستگاه امام حسین علیه السلام در شهری که آن را شهر لشکریان و امیران لشکر ۱۰سیدالشهداء علیه السلام می نامند یعنی کرج، فرصت سوزی مدعیان جنبش زن، زندگی آزادی است که به بهانه مدینه فاضله استکبار جهانی دلخوش کرده اند.

آگاهی اندیشه و خرد نیروهای خدوم فراجا که همواره در صف مقدم تهاجم فرهنگی، قد علم کرده اند و مظلومانه نوک پیکان حملات مدعیان تحول خواهی مبتنی بر فرهنگ غربی هستند این مرتبه نیز به ظهور نشست.

نیروی انتظامی پیش قراول حقیقی مقابله با بی عفتی و بی حجابی است و کسانی که در مسلک اصلاح طلبان با هدف قرار دادن نیروی انتظامی استان البرز و فرماندهی سرافرازش، سردار هداوند عزیز چالش واحیرتا سر داده اند خود متهم ردیف اول هستند.

جنابان رنانی، اینک که در کرسی قدرت علم بر دست گرفته اید، بدانید ما همچنان در خصوص زیر سوال بردن مفاتیح الجنان، کتاب ادعیه مسلمانان با شما سر حرف هستیم و هنوز اینکه دعاهای این کتاب شریف را بدعت دوران صفوی خوانده اید از یاد نبرده ایم.

به هر روی، جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی در شهر کرج و در دیگر نقاط استان البرز ضمن تقدیر از مواضع فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی استان البرز، هوشیارانه نظارت و رصد کامل بر احوالات مدعیان نوگرای غربی را برعهده دارد و لحظه ای از آن غفلت نمی کند.

دکمه بازگشت به بالا