فرماندار شهرستان اشتهارد منصوب شد

ابراهیم کردلو پیش تر به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز و همچنین رئیس گروه منابع انسانی و تحول اداری استانداری البرز و معاون برنامه ریزی ، اداری مالی و عمرانی فرمانداری شهرستان فردیس مشغول به خدمت بوده و سوابق دیگری همچون عضویت در شورای اسلامی محمد شهر به مدت شش سال در ریاست کمیسیون های مختلف شورای شهر ، مسئولیت اداره شهرستان صنعتی اشتهارد را عهده دار شده است.

وی کارشناس ارشد روابط بین الملل و از مدیران پرسابقه مجموعه وزارت کشور در سه دهه گذشته بوده است، این مدیر ۵۱ ساله رزمنده و از جانبازان دفاع مقدس می باشد و در رده های مختلف ستاد و صف در مجموعه وزارت کشور در استان البرز ، شهرستان های کرج و فردیس انجام وظیفه نموده است.

شهرستان صنعتی اشتهارد با داشتن بیش از دو هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی کشور مستلزم حضور مدیران با سابقه و پرتجربه برای حل مشکلات زیرساختی و خدماتی در جهت افزایش سرانه های اشتغال و تولید می باشد. این انتصاب هوشمندانه استاندار البرز به عنوان اولین انتصاب در رده های فرمانداران شهرستان‌های استان سه و نیم میلیون نفری البرز است که حضور چهره‌های پر تجربه و دارای انگیزه شهرستان‌ها می‌تواند به تقویت استان بیانجامد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا