سرپرست شرکت عمران شهرجدید هشتگرد منصوب شد

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در این مراسم از سرپرست جدید شرکت عمران شهرجدید هشتگرد خواست: مطالبات پیمانکاران و هزینه‌های آماده سازی و زیرساخت مساکن مهر را در اولویت کاری خود قرار داده تا تعهدات مجموعه به خوبی به سرانجام برسد.

میرمحمد غراوی با اشاره به تاکید معاون وزیر راه و شهرسازی مبنی بر حضور در شهر جدید هشتگرد و بررسی مسائل و مشکلات پروژه های مساکن مهر گفت: در راستای نشستهای مختلفی که در هفته های گذشته انجام شد امیدواریم سرپرست جدید شرکت عمران شهرجدید هشتگرد براساس مفاد و تصمیم‌گیری های گذشته اجرایی نموده تا واحدهای مسکن مهر هر چه سریعتر تکمیل و تحویل متقاضیان گردد.
وی همچنین از سرپرست شرکت عمران شهرجدید هشتگرد خواست: با تلاش مضاعف علاوه بر تحقق بودجه سال جاری، تا پایان سال نسبت به پیشنهاد بودجه سال آینده اقدام نموده و اولویت را نیز بر مبنای تکمیل پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد قرار دهند.
در این نشست سرپرست جدید شرکت عمران شهرجدید هشتگرد نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد معاون وزیر راه و شهرسازی، اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، به سرانجام رساندن اقدام ملی، توجه به طرح نهضت ملی مسکن و تکمیل مترو از جمله اقداماتی است که درکنار خدمات دهی شایسته به شهروندان، با برنامه ریزی و استفاده از تجربیات همکاران، اجرایی خواهد شد.
محسن زارعی ابراز امیدواری کرد با تلاش نسبت به تحقق اهداف و انتظارات شرکت مادر تخصصی اقدام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا