• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
همزمان باسفررییس جمهوربه استان البرز:

افتتاح طرح توسعه شركت بی بافت گستر جهان

  • کد خبر : 19558
  • 21 آذر 1402 - 7:10
افتتاح طرح توسعه شركت بی بافت گستر جهان
طرح توسعه شرکت بی بافت گستر جهان که از سوی بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است، در سفر رییس جمهوری به استان البرز و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و دیگر مسؤلان استانی و مدیر استانی البرز و رییس شعبه اشتهارد این بانک افتتاح شد.

عمومی بانک صنعت و معدن، شرکت بی بافت گستر جهان، تسهیلات سرمایه ثابت به مبلغ یکهزار میلیارد و 700 میلیون ريال و تسهیلات سرمايه در گردش به مبلغ یکهزار میلیارد ريال دریافت نموده که مبالغ فوق از محل منابع داخلی این بانک و منابع بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 كشور پرداخت شده است.

گفتنی است، این طرح توسعه به منظور تولید منسوج بی بافت تركیبی اسپان باند و ملت بلون با ظرفيت 33 هزار تن در سال و با اشتغالزایی 34 نفر در اشتهارد افتتاح شده است.
شرکت یاد شده درسال 1393 به منظور تولید انواع لایی های اسپانلس و نانوون، انواع پارچه های بی بافت در وزن های مختلف جهت مصارف بهداشتی و غیره تاسیس گردیده است.
گفتنی است، این شرکت امکان تولید انواع مختلف اسپان لس با کاربردهای مختلف را دارد و از آنجائیکه در این صنعت تشکیل منسوج یا پارچه، بدون استفاده از نخ های ریسیده شده صورت می گیرد و تابع سیستم های بافت متداول روی ماشین های بافندگی (بصورت تار و پود) نیست، منسوج بی بافت نامیده می شود.

 

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=19558