• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز:

میز ارتباطات مردمی وزارت میراث‌فرهنگی در استان البرز برپا می‌شود

  • کد خبر : 19095
  • 14 آذر 1402 - 7:21
میز ارتباطات مردمی وزارت میراث‌فرهنگی در استان البرز برپا می‌شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث‌فرهنگی، هم‌زمان با سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت به استان خبر داد.

به‌ گزارش کوه سرفراز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، رحیم خاکی در این‌باره روز دوشنبه 13 آذر ۱۴۰۲گفت: هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهوری و هیأت دولت به استان البرز و با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به درخواست‌های مردمی در این حوزه رسیدگی می‌شود.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز اظهار کرد: می‌ثم آسوپا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر به مدت دو روز در محل اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان واقع در بلوار چمران، نرسیده به میدان امام حسین، جنب دانشکدگان کشاورزی و منابع‌طبیعی پاسخگوی درخواست‌های مردم خواهد بود.
او یادآور شد: شهروندان می‌توانند در روز‌های ۱۵ تا 17 آذر ماه از ساعت ٨ صبح الی ١٨ برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به محل مذکور مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=19095