• برابر با : 7 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
4
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چهارباغ:

افتتاح اولین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان و نوجوانان شهرستان چهارباغ

  • کد خبر : 19002
  • 11 آذر 1402 - 15:28
افتتاح اولین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان و نوجوانان شهرستان چهارباغ
اولین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان و نوجوانان شهرستان چهارباغ افتتا شد.

عباس میرزاوند سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چهارباغ بیان داشت : برای نخستين بار در شهرستان چهارباغ نمایشگاه آثار نقاشی کودکان و نوجوانان افتتاح و در معرض دید عموم قرارگرفت.
وی افزود این نمایشگاه آثار بیش از ۳۰۰ دانش آموز کودک و نوجوان چهارباغی را در دوسالن کتابخانه آدینه ملک آباد از روز ۱۱ الی ۲۱ آذر ۱۴۰۲ به نمایش می گذارد و بازدید برای عموم آزاد و رایگان است.
اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با مشارکت و همکاری اداره کتابخانه های شهرستان،شورای اسلامی و شهرداری چهارباغ، اتاق اصناف شهرستان ، اداره آموزش و پرورش شهرستان و انجمن هنرهای تجسمی استان البرز در ساعت ۹صبح روز شنبه ۱۱ آذر با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دربانی امام جمعه محترم  شهرستان،جناب مهندس جعفری فرماندار محترم  شهرستان،جناب آقای مهندس موسوی شهردار محترم چهارباغ ،رييس اداره صمت ،رييس اتاق اصناف، نماينده اداره آموزش و پرورش ، رييس اداره ميراث فرهنگي  و سایر مسئولین محترم در كنار دانش آموزان علاقه مند به هنر نقاشي افتتاح شد.
در آیین اين افتتاحيه امام جمعه محترم دقايقي را با دانش آموزان حاضر به پرسش و پاسخ پرداخت و دانش آموزان با خلاقيت و هوش مثال زدني از انگيزه حضورشان در اين مراسم سخن گفتند .

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=19002