• برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
از ابتدای سال جاری تاکنون:

ارائه بیش از ٥٠٠٠ خدمات مشاوره ای به مددجویان استان البرز

  • کد خبر : 17314
  • 07 آبان 1402 - 13:49
ارائه بیش از ٥٠٠٠ خدمات مشاوره ای به مددجویان استان البرز
از ابتدای سال جاری تاکنون 5500 مددجوی موردحمایت کمیته امداد البرز از غربالگری سلامت، مشاوره و راهنمایی این نهاد بهره‌مند شدند.

به گزارش کوه سرفراز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد مصطفی قمشه ء معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه خدمات شامل مشاوره فردی و گروهی بوده است، بیان کرد: خدمات مشاوره و راهنمایی به صورت تخصصی و بر اساس رده‌های سنی مختلف در راستای بهبود سلامت عمومی توسط مشاوران کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌شود.

قمشهء با بیان اینکه گروه هدف خدمات مشاوره‌ای، دانش آموزان، دانشجویان، نوعروسان، زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های زندانیان تحت حمایت هستند، گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون 5٥٠٠ نفر از مددجویان با هدف کاهش آسیب‌های روحی و روانی، افزایش سطح تاب‌آوری، ارتقای سطح فکری و فرهنگی از خدمات مشاوره گروهی و راهنمایی فردی این نهاد بهره‌مند شدند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان البرز خاطرنشان کرد: مشاوره فردی و گروهی ازجمله خدماتی است که با هدف توانمندسازی و تحکیم بنیان خانوارهای مورد حمایت، در حوزه فرهنگی به مددجویان ارائه می‌شود.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان البرز با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی تربیتی، به‌عنوان سرمایه‌گذاری برای آموزش نسل آینده در نظر گرفته می‌شود، افزود: خدمات مشاوره مکمل خدمات فرهنگی این نهاد است که با موضوعاتی ازجمله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آموزش بهره‌مندی صحیح از فضای مجازی، کسب مهارت‌های زندگی، سبک فرزند پروری، شرایط ازدواج موفق و عوامل مؤثر بر تحکیم بنیان خانواده و… ارائه می‌شود.

لینک کوتاه : https://koohesarfaraz.ir/?p=17314

برچسب ها